Weryfikowanie przestrzegania procedur w organizacji i raportowanie wszelkich niezgodności w tym zakresie;
Monitorowanie zmian w przepisach i regulacjach oraz ich wpływu na działalność i procedury wewnętrzne organizacji;
Identyfikowanie i rekomendowanie koniecznych aktualizacji w zakresie procesów i procedur spowodowanych zmieniającym się otoczeniem prawnym np. obowiązkami sprawozdawczymi;
Inicjowanie oraz wspieranie modyfikacji i optymalizacji procesów i procedur;
Prowadzenie wymaganych prawem rejestrów z zakresu compliance;
Współpraca z pozostałymi w celu skutecznego wdrażania procedur compliance;
Wspieranie pozostałych działów w organizacji w korzystaniu z narzędzi compliance oraz w ich prawidłowym stosowaniu;
Współpraca z pozostałymi działami i w zakresie odpowiedzi na pytania klientów zewnętrznych obejmujące obszary zgodności takie jak Prawa Człowieka, ESG, Zrównoważony Rozwój, AML, Przeciwdziałanie Korupcji, RODO i inne.
Wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze;
Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze compliance;
Znajomość przepisów i regulacji dotyczących compliance, w tym RODO, AML, MDR i innych;
Umiejętność analitycznego myślenia i praktycznego rozwiązywania problemów;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
Samodzielność i proaktywność w działaniu;
Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.