Naszym celem było wzmocnienie wizerunku firmy i stworzenie spójnej, nowoczesnej identyfikacji zgodnej z głównymi filarami komunikacji i wdrażaną strategią dekarbonizacji.
W ramach rebrandingu powstał nowy koncept identyfikacji wizualnej marki, obejmujący logo, typografię, kolorystykę, zdjęcia oraz ilustracje. Dopracowaliśmy również język komunikacji, aby lepiej odzwierciedlał nasze wartości i cele.
Jednym z kluczowych elementów rebrandingu jest nowa strona internetowa, która stanowi wizytówkę naszej firmy. Zmodernizowana witryna nie tylko prezentuje nasze produkty, ale również odzwierciedla naszą nową tożsamość wizualną i zaangażowanie w zrównoważony rozwój.
Dodatkowo przygotowaliśmy nowy pakiet materiałów wspierających sprzedaż, budowanie wizerunku oraz employer branding. Dzięki tym zmianom, TREND GLASS jest lepiej przygotowany do sprostania wyzwaniom rynku i potrzebom naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą nową stroną internetową i odkrycia odświeżonego wizerunku TREND GLASS!